Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 14

1
ISBN:92-871-2599-6
Naslov:Difference and cultures in Europe / [uredio Carmel Camilleri]
Impresum:Strasbourg : Council of Europe , 1995
Materijalni opis:216 str. ; 21 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Education and culture
Napomena:Str. 213-215: Bibliografija
Ključne riječi:interkulturalno obrazovanje
UDK:376.7
Signatura:PE 376.7 DIF r
Inventarni broj:17819
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8071

2
ISBN:92-871-5629-8
Naslov:Education pack : ideas, resources, methods and activities for informal intercultural education with young people and adults / [Pat brander ...et al.]
Izdanje:2. izdanje
Impresum:Strasbourg : Council of Europe , 2004
Materijalni opis:208 str. ; 24 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:All different, all equal : European youth campaign against racism, xenophobia, anti-semitism and intolerance
Ključne riječi:interkulturalno obrazovanje
UDK:376.7
Signatura:PE 376.7 EDU i
Inventarni broj:17820
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8070

3
ISSN:1333-2546
Autor:Rey-von Allmen, Micheline
Naslov:Une education interculturelle : defi et necessite pour nos societes pluriculturelles
Matična publikacija:Migracijske i etničke teme / [glavna urednica = editor-in-chief Laura Šakaja], God. 18(2002), br. 1, str. 85-99
Impresum:Zagreb : Institut za migracije i narodnosti, 2002
Napomena:Tromjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary
Sažetak:U članku se daje opći pregled interkulturalnosti kroz zbilju i projekte te se ističe uloga odgoja u izgradnji integriranih zajednica i interkulturalnih odnosa.
Ključne riječi:interkulturalno obrazovanje * identitet * obrazovne ustanove * sociologija kulture
UDK:316.72
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:3325

4
ISBN:92-871-5622-0
Naslov:The religious dimension of intercultural education : Conference proceedings; Oslo, Norway, 6 to 8 June 2004
Impresum:Strasbourg : Council of Europe Publishing , 2004
Materijalni opis:126 str. ; 24 cm
Jezik:engleski
Ključne riječi:interkulturalno obrazovanje * religija
UDK:376.7
Signatura:PE 376.7 REL c
Inventarni broj:17821
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8069

5
ISSN:0032-7085
Autor:Spoerl, Friedrich
Naslov:Eine landeskundliche Fundgrube : Zur Behandlung von The Secret Diary of Adrian Mole als Englischlektuere
Matična publikacija:Praxis : praxis des neusprachlichen unterrichts / [uredništvo: Reinhold Freudenstein, Klaus Hintz, Albert Barrera-Vidal]
Impresum:Dortmund : Lambert Lensing GmbH, 1990
Ključne riječi:interkulturalno obrazovanje
SignaturaPE (050) PRA
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:8647

6
ISSN:0032-7085
Autor:Raasch, Albert
Naslov:Interkulturelle Diskurskompetenz : Lernziel fuer den Franzoesischunterricht?
Matična publikacija:Praxis : praxis des neusprachlichen unterrichts / [uredništvo: Reinhold Freudenstein, Klaus Hintz, Albert Barrera-Vidal]
Impresum:Dortmund : Lambert Lensing GmbH, 1990
Ključne riječi:interkulturalno obrazovanje
SignaturaPE (050) PRA
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:8643

7
ISSN:1334-7888
Autor:Ivanović, Josip
Naslov:Manjinsko obrazovanje u Republici Srbiji : stanje i perspektive
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : znanstveni časopis / glavni i odgovorni urednik Nikša Nikola Šoljan ; God. III (2006), br. 2, str. 215-246
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Školska knjiga, 2006
Napomena:Str. 244: Bibliografija
Sažetak:<Manjinsko obrazovanje zapravo bi trebalo biti podsustav obrazovnog sustava zemlje u kojoj živi znatan broj pripadnika nacionalnih manjina. Republika Srbija, iako izuzetno bogata nacionalnim manjinama, nema takav podsustav, već se unutar osnova sustava odgoja i obrazovanja prigodnim "dodacima" redovito regulira kako pravo, tako i njegovo ostvarenje putem, također, dodataka u nastavnim planovima i programima. Takva praksa rezultira mnogim problemima, pa se upozorava na potrebu sustavnog rješavanja problematike manjinskog obrazovanja. Stoga se, unatoč evidentnim različitostima obrazovnih tradicija među manjinskim zajednicama (i brojem i strukturom), kao i unutar samih manjina, čini opravdanim uvođenje jednoga dovoljno elastičnog podsustava koji će omogućiti svakoj manjini odgovarajući intenzitet i ekstenzitet odgoja i obrazovanja. Prijedlog mogućih pravaca kreiranja podsustava daje se na temelju detaljne analize aktualnog stanja, utemeljene na egzaktnim statističkim podacima obrazovanosti stanovnika Republike Srbije, s posebnim naglaskom na etnodemografskim, pravnonormativnim i znanstveno-stručnim pretpostavkama takvoga mogućeg podsustava.>
Ključne riječi:interkulturalno obrazovanje * manjine * Srbija
UDK:376.1-054(497.11)
SignaturaPE (051) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7927

8
ISSN:1334-7888
Autor:Bognar, Ladislav
Naslov:Školovanje u multietničkim područjima istočne Slavonije i Baranje
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : znanstveni časopis / glavni i odgovorni urednik Nikša Nikola Šoljan ; God. III (2006), br. 2, str. 201-214
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Školska knjiga, 2006
Napomena:Str. 213: Bibliografija
Sažetak:<U tekstu se analizira pisanje lokalnih medija o problemima školstva u multietničkim područjima istočne Slavonije i Baranje. Analizirano je pisanje Glasa Slavonije i Vukovarskih novina. Većina tekstova odnosi se na organizacijske probleme škola i međunacionalne odnose. Često se piše i o nasilju u školama, a znatno manje o pozitivnim inicijativama i uspjesima te o problemima mladih. Struktura tekstova o školama govori o stanju i problemima koji postoje na terenu te o procesima normalizacije koji se postupno ostvaruju, a istodobno govori o samim novinama - koliko su one usmjerene na rekonstrukciju društva u poratnim uvjetima, a koliko su i same u funkciji poticanja sukoba i netolerancije. Analizirani listovi na tom području ne mogu dobiti pozitivnu ocjenu. Stanje bi trebalo mijenjati tako da se ljudi koji rade u novinarstvu bolje educiraju za praćenje te složene problematike, ali i da se ljudi u školama više otvore prema medijima i javnosti.>
Ključne riječi:interkulturalno obrazovanje * multietničke zajednice * Hrvatska * Slavonija * Baranja
UDK:376.1-054.57(497.5-11)
SignaturaPE (051) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7926

9
ISSN:1334-7888
Autor:Katunarić, Vjeran
Naslov:Od distinkcije prema srodnosti: model "nacionalne kulture" Geerta Hofstedea
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Marko Palekčić] ; God. I (2004), br. 1, str. 25-39
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2004
Napomena:Tema broja: Interkulturalni stavovi hrvatskih srednjoškolaca; . - Izvorni znanstveni članak; . - Str. 37-38: Bibliografija
Sažetak:<O modelu "nacionalne kulture" Geerta Hofstedea raspravlja se u ovom članku s tri aspekta. Sa sociološkog aspekta, model je izraz interesa multinacionalnih korporacija u eri globalizacije za uklanjanjem kulturnih prepreka poslovanju koje su uspostavili modeli značenja kuluture u sklopu carstava i nacija-država, preferirajući oštre distinkcije i fundamentalnu neusporedivost kultura. Drugi aspekt rasprave je metodološki, gdje se upozorava na problem odnosa između empirijskih varijacija i tipičnosti u Hofstedeovu modelu, budući da on zanemaruje promjenjivost i proturječja u kulturnom obrascu. I treći aspekt, pedagoški, odnosi se na pitanje može li se ili na koji način model upotrijebiti kao predložak za izradu odgojno-obrazovnog kurikuluma, odnosno pedagoški preporučljivog vrijednosno-normativnog obrasca orijentacije (učenika), u demokratskom i pluralističkom, ali i sve više tržišno povezanom i neizvjesnom svijetu.>
Ključne riječi:Geert Hofstede * interkulturalno obrazovanje * kurikulum * nacionalna kultura * sociokulturni kapital
UDK:376.7:316.4
SignaturaPE (050) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:400

10
ISBN:978-953-6927-39-5
Naslov:Prava manjina u Europi : pregled djelatnosti i standarda Vijeća Europe / Patrick Thornberry, Maria Amor Martin Estebanez (urednici) ; prevele s engleskog Alemka Vrcan i Ana Badurina
Impresum:Zagreb : IBIS grafika , 2008
Materijalni opis:644 str. ; 25 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Prijevod djela: Minority rights of Europe. - Str. 633-637: Odabrana bibliografija
Ključne riječi:interkulturalno obrazovanje * nacionalne manjine * prava manjina * Europska konvencija o ljudskim pravima * Europa
Sažetak:<Uvod: Perspektive manjina i manjinskih prava>, <Europska konvencija o ljudskim pravima (ECHR) i "etnička" pitanja>, <Okvirna konvencija za zaštitu nacionalnih manjina>, <Europska povelja o regionalnim ili manjinskim jezicima>, <Zaštita specifične manjine: slučaj Roma/Cigana>, <Sastanci na vrhu Vijeća Europe i odluke Odbora ministara>, <Mehanizam nadzora Odbora ministara>, <Ostali oblici međuvladine suradnje i aktivnosti Tajništva>, <Razvoj rada Parlamentarne skupštine na zaštiti manjina>, <Postupci nadzora proširenja Vijeća Europe od strane Parlamentarne skupštine>, <Kongres lokalnih i regionalnih vlasti Europe (CLRAE) i njegov postupak nadzora>, <Europska komisija za borbu protiv rasizma i netolerancije (ECRI)>, <Povjerenik za ljudska prava>, <Manjine i njihova prava u radu Vijeća Europe: zaključna ocjena>
UDK:376.7:342.724(4)
Namjena :BF 14
Signatura:PE 376.7 PRAVA
Inventarni broj:18380
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8464

11
ISBN:92-871-5170-9
Naslov:Intercultural competence / [uredio Michael Byram]
Impresum:Strasbourg : Council of Europe , 2003
Materijalni opis:147 str. ; 21 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Language Policies
Napomena:Str. 144-147: Bibliografija
Ključne riječi:interkulturalno obrazovanje
UDK:376.7
Signatura:PE 376.7 INT z
Inventarni broj:17816
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8074

12
Naslov:Odgoj i obrazovanje u izvanrednim uvjetima : metodički pristupi / uredila Mira Topić ; autori tekstova Zofija Klemen Krek ...[et al.]
Impresum:Ljubljana : UNESCO, Nemška komisija za UNESCO, Slovenska nacionalna komisija za UNESCO , 1994
Materijalni opis:274 str. ; 24 cm
Jezik:slovenski, hrvatski
Ključne riječi:interkulturalno obrazovanje
UDK:376.7
Signatura:PE 376.7 ODG z
Inventarni broj:17861
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8097

13
ISSN:1330-0288
Autor:Hrvatić, Neven
Naslov:Romi u interkulturalnom okružju
Matična publikacija:Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja / [glavna i odgovorna urednica Ljiljana Kaliterna], God. 5(1996), br. 5-6(25-26), str. 913-933
Impresum:Zagreb : Institut za primijenjana društvena istraživanja, 1996
Napomena:Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary. - Zussamenfassung
Sažetak:Romi u Hrvatskoj od doseljenja (Dubrovnik, 1362.) zbog transnacionalnog identiteta, čine povijesnu, autohtonu manjinu. Ustroj specifičnog školskog sustava za Rome ima značajnu ulogu u formiranju i strukturiranju romske nacionalne zajednice u interkulturalnom okružju u Hrvatskoj.
Ključne riječi:obrazovanje * tolerancija * Hrvatska * Romi * interkulturalno obrazovanje
UDK:37.014.2(497.5)
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:1189

14
ISBN:1-59385-141-3
Autor(i):Rhodes, Robert L. ; Ochoa, Salvador Hector ; Ortiz, Samuel O.
Naslov:Assessing culturally and linguistically diverse students : a practical guide / Robert L. Rhodes, Salvador Hector Ochoa, Samule O. Ortiz
Impresum:New York : The Guilford Press , 2005
Materijalni opis:234 str. ; 28 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:The Guilford practical intervention in the schools series
Napomena:Str. 215-227: Bibliografija
Ključne riječi:obrazovanje manjina * interkulturalno obrazovanje * dvojezično obrazovanje * SAD * priručnik
UDK:376.7
Signatura:PE 376.7 RHO a
Inventarni broj:18259
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8340

Upit: UncontrolledTerms_swish=(interkulturalno obrazovanje )

login